Thursday 2 June 2011

jenis2 laksa di malaysia

okeh , untuk entry kali ni . aku nak letak jenis2 laksa kat malaysia. sebab ape tawu ? sebab lover aku anti sangat dengan laksa meanwhle, laksa tu faveret aku . aku geram betol ngan die. heish . hah amek kau aku letak pasal laksa banyak2 . padan muke u ~



laksa kedah ,, sangat tak best ! (bagi gua  ) kahkah

resepi : laksa kedah




laksa yang paling femes kat malaysia ni ialah laksa penang ,, memang sedap gile . terliur wei! 

resepi : laksa penang




laksa yang paling aku suke pulak penang asam laksa .. kau tengok kuah die ..





laksa johor , paling senang nak dapat kat pasar malam kl nih ..






ni pulak laksa sarawak, memang susah nak dapat kat pasar malam , apetah lagi kat kl :p

resepi : sarawak




and this one is laksa kelantan/ganu , semacam kan kuah die .. tapi enak bahh . rase dulu .. kalau ade yg kate tak sedap aku tak tahu lah , tapi aku rase macam seda je .. hehek




laksa kuala perlis pun sedap , tapi bagi aku , taklah setanding laksa penang ..  







yg ni pulak laksa janggus , err ,, yg ni aku tak pernah lah pulak makan .. err agak2 sedap tak ?
(macam dasyat je kaler die )





and the last one , laksa no0dles :) special for u syg ,, kah kah !
sedap wo0oo~!!! nak! nak!




ini je lah laksa yang aku tawu paling femes dalam malaysia ni ,,
 (pengetahuan rendah ,, kuang3 ~)
aku tawu bedal je, bahan2 nye aku tak tahu lah pulak , kalau nak sangat tahu , 
klik lah blog yg tertera :)
kalau takde, padan muke , sebab saye pon tak jumpe, so suke hati saye :)
kaakaka XD

TRIMAS !



No comments:

Post a Comment

SEGALA YANG TERCATAT DI ATAS ADALAH BUKAN HAK MILIK ASAL RUANG LEGAR . RL