Thursday 2 June 2011

UJANG

korang pernah dengar tak majalah UJANG ?? kompem penah kan . kalau tak pernah tu, meh sini aku nak koba kan ., majalah ni ialah majalah lawak yang memberikan hiburan bernama  ketawa sampai cirit . kadang2 aku rase lawak dorang takdelah sampai cirit pon, setakat kentot berdarah tu adelah .




bagi aku lah kan , majalah ni lebih kelakar dari edisi pertama sampai 280 . bile dah lame2 , maybe idea lawak dorang dah kering . aku rindu SANGAT ujang yang lame . kuang3 ~






tapi tak tahu lah kan, dengan kemunculan kartunis2 baru, mgkin lawak dorg boleh jadik lagi bise . tapi walaumacammanepon lah , 
aku tetap peminat setia kartunis2 otai kat MOY publication .
terbaek lah !



antare kartunis yang aku rase buad lawak paling semenggah la , beserta  idea2 baru , dengan stail lawak bersahaja , boleh membuat orang ketawa is LAMBOK la braderr .. memang sempoi habes laahh ..
bile pangai nak jadi dah, bole pulak kua gigi tajam bagai .



walaupon karya lambok ni selalu takde warne, kartun ni lahh yg wajib aku carik first2 bile aku beli . kah kah . 
eksaitedd wo0o nak bace !!




dari aku tengah elok2 hirup sup maggie, bole tertelan teros dengan sudu2 tersodok dalam tekak . tersedak2 lah aku bantai gelak ngn bapak sampai tak cukop udare bile  layan UJANG nih . so aku tak suke hamek risiko dengan membace UJANG sambil makan . (warning) .



lagi satu , mase aku tengah solat, boleh pulak adik aku bace kartun tu kuat2. **** punye adik . aku ape lagi , paham2 lah ape terjadi kat solat aku . (aku insan yg lemah)



aku ade jugak try nak pos surat kat LADY D ngan PCD (PakCik Din) ,,
tapi takot tak dilayan , so surat tu aku biorr je terselit dalam buku . wakaaka ~



papehal , kalau rase nak relakskan kepale yang kacau , aku dengan segale hormatnye la syorkan korg bace buku UJANG ni .. dasyat wo0o ~

No comments:

Post a Comment

SEGALA YANG TERCATAT DI ATAS ADALAH BUKAN HAK MILIK ASAL RUANG LEGAR . RL