Wednesday 1 June 2011

makan-makan!!

sesi kecok ayak liok ! (aktiviti menambah 

kegemukan)

about fo0d duu ~ 
 .
semalam aku pergi secret recipe . macam biase, nak beli kek lah . and macam biase jugak ,
 tak tahu nak pilih yang mane . aku rase  mase aqu pilih cake tu lagi lame dari mase aku habiskan kek sebijik . eh bukan aku je yang macam tu , korang pon cmtu kan . tak baik tak ngaku .. ;p



mase nak pergi tuh , dah berazam dah , nak black forest cheese (kononlahh) ,,

and then macam biase , bile dah sampai , azam dah goyah , ternampak lah pulak chocolate fudge . ayyark ..

itu baru chocolate fudge , member aku pulak nak chocolate strawberry ,, 




-pergh lazat wo0oo . . ~  mao meleleh ayak liok aqu nengok nyeeer ..
last2 ikot kepale keras aku jugak , korang rase aku amek ape ?? 
of course laa aqu pilih roti canai cicah kuah dhal .. kasi banjir .
hahahhaha ! 
lagi syok laa wei ! pekene teh kat kedai mamak , lepakkk. ..


roti canai yg abg macha buad . warghkahkah :P

pekene pulak teh tarik 


-yeaa .. lapar bukan  ??  hahaha aqu buat macam ni sebab aku pon tengah lapar lah wei!


tibe2 aku rase nak makan buah durian ..
durian batu kurau. atok sedare aku punye kampong 

emmm ,, tembikai ,, yummie2!
letak dalam peti ais sejam pahtu lahap :D

mempelam .. umm ,, tak tahan aku weii ..
SEJUK2 tu aqu telan .. 


-makanan2 macam ni memang feveret mereka2 yang seperti aku ini . heheh .. 
itu kalau pagi .. tengahari mestlah carik abc .. yang paling menarik perhatian aku nih-


aku nak nie !! ~  tulun! ~ tulun! ~
best gile bak hang....! ~
aku penah jumpe sejibik macam ni kat penang .

this pulak fruit campur , buat sendiri aku tarok durian >.<

yang macam ni aku dah cop 'kompem sedap' . kah kah

-oke cukop2 lah aku menayang abc dengan bertujuan untuk menyiksa batin korang ,
wahaha , kali ni kite tengok pulak dinner yang boleh mendera nafsu makan korang hahaha .
antare makanan faveret aku yang aku rase takde sape bleh tolak lah kan 


yee mee sizzling .. tarok telor banyak2 ..  glup 0.o

tomyam seafood ..  (sumpah aku sendiri yg terdera )  >.<
kuah tomyam yang masam manisnye pekat likat tu kalau 
orang pattani yg buat memang tangkap leleh la makan wei..!


ikan masak tiga rasa ..  aww ~

now.. dessert time.. hehe .. 

ice cream cake , cake ! 

ha pilih2 ~ !! 


walaweyhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....

-aku nak habiskan semua ni sampai kiok! 
oke lah tu kann . 
memang nak bagi gemok lah kann ! 
yeah gemok !
-kalau rase lapar lagi lewat2 malam tuh , kite pergi rest fast fo0d ah . 
pahtu mamam cheese burger 


ahahaha memang best larhh!!

grrrr ..

yeah!


dunkin and big apple c(:






mesti lah kene makan sekali dengan ice cream , ghahah!
ko tengok lah wei coklat yang meleleh tu .. 
sadis siak . kah kah kah

ha mak kaww! bagi aku kompem habis !

baskin .. :) miss you baby .. c[: hak hak !


memang takleh blah betol laa . aku sendiri pon dah lapar . nak pergi carik maggie . 
last2 maggie jugak aku .. wahahaha! 
maggie aku wajib tarok telor 2 bijik , cili hijau 3 bijik , air sepinggan . terbaek!! pedas wo0o0~ 
syok gile larh !


chiauww!

No comments:

Post a Comment

SEGALA YANG TERCATAT DI ATAS ADALAH BUKAN HAK MILIK ASAL RUANG LEGAR . RL